Hva har jeg i sykehus beggen?

Lurer dere på hva jeg skal ha og har allerde i sykehus beggen til meg og hun lille jenta mi som kommer om bare 11 uker?

Jeg har fått tips om å lage et blogginnlegg om hva jeg skal ha med og allerde har pakket i sykehus beggen til meg og hun lille jenta mi som kommer om ca 11 uker (kan være hun kommer tidligere eller etter termin så derfor jeg sier ca). Jeg ble veldig glad for dette tipset å tenkte jeg kunne lage et blogginnlegg om dette. Jeg har somsakt begynt å pakke beggen til hun lille jenta mi men har ikke enda prioritert beggen til meg (synes det er så kjedelig og pakke til meg selv). 

Om noen av dere andre er nysjerrige på hva jeg skal ha i sykehus beggen til oss to, så følg med. Innlegget kommer om ikke lenge! 🙂

Hvis det er noen andre som har tips om hva de ønsker jeg skal lage blogginnlegg om, så tar jeg med glede imot ønsker og ideer. Blir bare glad for og høre hva dere ønsker å lese og hvite mer om det jeg skrive om her på bloggen min. Så skal jeg prøve og lage blogginnlegg om det dere isåfall ønsker jeg skal et innlegg om.

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top