Alene på kurs

I dag skal jeg på Fødselsforbedrende kurs. Jeg skal faktisk gå alene denne første gangen. Gruer med veldig til det, men tror det skal gå bra. Jeg hvet jeg ikke er den første, den siste eller den eneste som går alene på dette den første gangen. Hvet det er andre som har gått alene på hele kurset, men det er jo vanlig å grue seg litt uansett (tenker jeg). Grunnen for at jeg skal gå alene denne første gangen er fordi hesten min, Drôpi måtte til skien for å bli kastrert (han er klapphingst) så han må på klinikk for å bli kastrert ettersom det er en omfattende opperasjon. Så siden jeg ikke kunne reise med han pga kurset så reiste min kjære mamma med han. Er veldig glad for hun kunne ta turen med han sammen med en fantastisk vennine av hun. 

Jeg skal innrømme jeg gleder meg også til kurset for jeg gruer meg veldig til fødselen å hvet ikke noenting om hva jeg har i vente eller hvordan ting er før og under fødselen. Så tror jeg har godt av dette kurset! Det er jo ikke så lett å hvite hva en har i vente å hva som skjer under fødseln når en aldri har vert på det før. Så uansett om jeg gruer meg til å gå alene så skal jeg klare det å jeg lærer nokk litt av det å gå alene så jeg blir “modigere” å klarer å gjøre mer ting alene fram igjennom 🙂 

Hvordan det går på kurset å hvordan jeg føler den første kurs timen (på 2 timer) er, kan jeg fortelle senere når jeg har vert der. Og nestegang jeg skal på den andre og den siste kurs timen skal min kjære mamma være med 🙂 Det blir veldig greit å ha hun med meg da 🙂

➩ Har dere gått alene på svangerskaps kurs?  
➩ Følte dere at dere lærte noe ut ifra det kurset?
➩ Var det mange som var med på kurset eller var det bare en liten gruppe? 

Xoxo, 
Xtine Michelle  


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top