Kan ting virkelig være gratis?


En ny verden åpnet seg da jeg fant ut at ting virkelig kunne være gratis! Hordan går det ann at andre butikker gir deg ting gratis?!

Dette fikk jeg oppleve da jeg fikk høre om gratis baby pakker! Men hva er i de pakkene egentlig? Det får dere se her!

Jeg har endelig fått hvite mer ang gratis baby pakker! Det var utrolig kjekt å se alle de plassene som de faktisk har sånne tilbud om pakker som er gratis til den lille som kommer. Så i dag satte jeg med ned å gikk igjennom noen plasser som jeg hadde fått tips om at de hadde sånne greie pakker å bestilte de! Det var så utrolig spennende så meg å min kjære mamma måtte bare sette oss i bilen å kjøre ned etterpå å hente ut den enne pakken av de jeg har bestilt. 

Føste plassen jeg har vert er Apotek 1 (flere plasser skal jeg). Det var en passe stor eske som var fylt med spennende ting. Da jeg åpnet denne og så alt jeg hadde fått gratis som prøve pakker, var det som en ny verden åpnet seg for meg! Tenk at noen butikker ønsker å gi andre som venter barn den muligheten til å få en gratis baby pakke med masse prøve produkter oppi, det er jo bare så kjekt! 🙂

Her får dere se hva som var i den første gratis baby pakken som jeg nå har hentet ut:

Apotek 1 BabyBox inneholder blant annet: 

Til Barnet:
–  Pampers New Baby bleier
– Valgfri babybody fra Lindex (kupong i boksen)
– Sokker fra Lindex
– Våtservietter fra Dermica
– Allround cream fra Dr. Greve Pharma
– Salve fra Bepanthen
– Akrem
– Smokk fra Avent
– Tåteflaske fra Avent
– Smekke fra FisherPrice 

Til Mor:
– Always truseinnlegg
– Ammeinnlegg fra Avent
– Foreldre & Barn 
– Gratis mammaBarn forsikring fra Codan
– Refleks fra Codan
– Dettol håndsprit
– Blenda Sensistive vaskepulver

Jeg skal hente ut flere gratis babypakker, så skal legge ut bilder å hva som er i pakkene når jeg henter de litt etter litt 🙂

➩ Hva synes dere om denne gratis babypakken?
➩ Har dere hentet ifra Apotek 1?
➩ Har dere hentet sånne pakker ifra andre plasser?
➩ Isåfall hvilken plasser?
➩ Var dere fornøyd med de gratis babypakkene dere fikk?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 


 

 

 

2 thoughts on “Kan ting virkelig være gratis?

  1. Elsker de gratispakkene! Jeg har hentet fra Rimi,Apotek 1, Vitus Apotek, Fått fra Go’boken.no også var det flere sider som jeg ikke kommer på nå tilsammens 7-8 gratise pakker som jeg enten har hentet i butikkene eller fått i posten 😛 men det er jo bare og søke på “gratise babypakker” på google ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top