Rosa kommende resultat


I vinter kjøpte jeg den perfekte vogna for meg og har hatt store planer for denne. Vogna kjøpe jeg brukt og den var kjempe fint brukt! Det er ikke noe galt med den eller noe. Det følte også utroli mye ekstra utstyr med den. Så siden jeg fikk streng beskjed av min kjære mamma at jeg måtte ta det rolig i dag, så har jeg brukt tiden min på å søke på nette etter rosa ting til vogna mi (ettersom jeg har vert såpass dårlig og sliten at jeg har ikke klart å blogge før nå, derfor har jeg ikke enda lagt ut bloggen ang flyttingen men den kommer. Bildebloggen kommer også så fort så jeg klarer å lage den til). Resultatet av søke med rosa ting til vogna mi ble et bra resultat men har ikke bestilt noe enda, men bestilling kommer litt etter litt 🙂

Jeg fant to rosa farger jeg likte veldig godt, soft pink og pink. Så jeg ringte til barnashus i kr.sand og hørte om de kunne få inn soft pink til vogna mi så jeg kan bruke til hun lille jenta mi når hun er såpass liten og ligger i beggen (for å kalle det de). Så får hvite i morgen om de kan få tag i det til meg eller ikke. Hvis de kan få tak i det så vil resultatet bli sånn så på dette bilde:

Siden de isåfall kan bare få tak i to deler av trekket (siden de ikke selger lengre i tre deler) så har jeg tenkt å kanskje senere kjøpe et sett som jeg også kan ha på den delen som er til sportsvogna (siden jeg ikke får tak i den delen i soft pink men i pink). Så tenkte jeg også litt på en rosa parasoll også som jeg kan ha på vogna. 
Bilde av hvordan det vil se ut er sånn:


Rosafargen til dette sette heter og parasollen heter pink canvas. 
Så håper jeg får dette til ettersom dette er de store planene ang vogna mi. Jeg har også sett på rosa pose til å ha hun lille jenta mi oppi i vogna som er i samme farger. Så jeg krysser fingrene for at jeg får dette til å at det blir disse fargene. Det blir uansett rosa vogntrekk til vogna mi etterhvert 🙂 så gleder meg veldig til dette. 

Hva synes dere om planen mine for vogna mi?
Har dere bugaboo vogn?
Er dere fornøyd med den?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

2 thoughts on “Rosa kommende resultat

  1. Therese: Tusen takk 🙂 Jepp, det er helt sikkert at det blir en jente. har vert på endel ultralyder og jeg har vert på sykehuset også der jeg har fått flere bekreftelser på at det er en jente. Så det er helt sikkert at det blir det 🙂 Ja blir spennende å se om du får en jente 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top