Babybump

Som jeg nevnte i går i et blogg innlegg så sa jeg at det skulle komme noen magebilder for uke 28, ettersom jeg tar bilder av magen for hver uke. Så her kommer noen bilder. 
Jeg kommer til å ta flere bilder for uke 28 så de kommer ut etterhvert når de er blitt tatt.

 

➩ Hva synes dere om bildene?
➩ Tok dere bilde da dere var i uke 28?

Xoxo,
Xtine Michelle 

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

One thought on “Babybump

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top