En liten smakebit på bildedryss som kommer i morgen


I dag er siste dagen min i 2.trimester, å de måtte jeg nesten feire med noen bilder. Siden været var så fint gikk jeg å min kjære mamma ned på stranden i Mandal i dag å tok masse bilder. Det ble nesten 1 500 bilder til sammen, så nå har jeg sittet i nesten 4 timer å jobbet med etterbehandling av bilder og prøvd å plukke ut noen av de 1 500 bildene. Skal låve dere at det var vanskelig å plukke ut ifra en så bra photo dag sammen med min fantastiske mamma! Det var så mange gode bilder så det var ikke en enkel jobb å plukke ut bare noen av de som jeg tenkte å vise dere i morgen i en bilde blogg. Så det blir nokk endel bilder som kommer i bloggen i morgen.

Tenkte jeg kunne legge ut en liten smakebit til dere, så her er den. 

Håper dere likte smakebiten dere fikk nå, så kommer det somsakt ut mye mer bilder i morgen. 

Hva synes dere om smakebiten dere fikk?
Har dere hatt en fin og varm dag?

Xoxo, 
Xtine Michelle  


Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

4 thoughts on “En liten smakebit på bildedryss som kommer i morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top