Kjære prinsesse


Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Nå min kjære prinsesse, nå kan du komme! Din mamma begynner å bli utålmodig og ønsker å ha deg i armene sine. Ditt hjem i magen til du kommer, begynner å bli tungt for din mamma å bære, men det er like magisk uansett å ha deg der.

Du har lært meg mye mer enn du vet bare med å nå være i magen min i flere måneder. Du har lært meg hva blind kjærlighet er. For jeg har aldri elsket noen så høyt uten å ha sett de eller blitt kjent med de, før jeg fikk deg i magen min. Da fikk jeg lære hvor høyt det går an å elske noen før en har sett de, blitt kjent med de osv. Du er magisk for meg, min lille jente!


Du har lært meg å elske kroppen min for sånn som den er, fordi du har gjort kroppen min til det mest verdifulle jeg har pga jeg får bære frem deg! Du har fått meg til å være så stolt over den på en helt ny måte jeg aldri trudde skulle gå an. 

Du har gitt meg søvnløse netter med humor å glede, noe jeg ikke viste fantes i søvnløse netter. Du har jort magen min til det kjekkeste å sitte å se på, fordi du viser meg dine bevegelser. Du har lagt evivarende merker på kroppen min, men det er de beste merkene jeg noen gang har hatt for det er tegn på hvor fantastisk kroppen er som kan bære frem noe så vakkert så deg!

Du har spredd latter å glede, uten å gjøre det med vilje. Du har gjort det med å bare være der å vokse så du kan komme i armene mine, komme inn i mitt liv og bli den nye sjefen i huset.

Du har uten vilje vist meg hvor mye smerte kroppen min kan tåle, uten at du har såret meg! Du har gitt meg en ny smerte grense jeg ikke trodde jeg hadde.

Du har vist at mirakler kan skje, og at alle kan få muligheten til å oppleve de. 

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top