OPS! Se va jeg har glemt

Hvem kan gå ifra noe sånn? Det kunne iallefall ikke jeg! Med en gang jeg så det var jeg solgt.. Det skrek bare etter å komme hjem til meg.
Så ja, da måtte jeg jo bare kjøpe det. 

Jeg har helt glemt bort å vise dere det søte hello kitty papp talerknene og hello kitty serviettene som jeg kom over i helgen som var. Så tenkte det var på tide å vise det til dere. Jeg har likt hello kitty lenge, ja før jeg ble gravid å lengre tilbake i årene der igjen. Dere tenker nokk at det kanskje er litt barnslig, men enn er ikke voksen før en tørr å innrømme at en er barnslig, er det ikke så de pleier å si? 🙂 hehe. Så da jeg kom over de søte papp talerknene og serviettene måtte jeg jo bare kjøpe det! Det var som det bare skrek etter å komme hjem til meg, så hvordan kunne jeg da gå ifra det? Jeg har ikke enda funnet papp glass som også er i hello kitty men kommer jeg over det må jeg jo bare kjøpe det. 

Det er ikke kjøpt på nette men på en vanlig butikk. Jeg kommer desverre ikke på hvilken butikk det var, ettersom vi var på en ukjent plass for meg å det var så varmt at jeg bare klarte å gå etter de andre og fikk ikke med meg hvilke butikker vi var innom. 

Hva synes dere om det jeg kjøpte?
Liker dere hello kitty?

Xoxo, 
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

5 thoughts on “OPS! Se va jeg har glemt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top