Super size deliver


Super size deliver, oh yeah!
Med en så stor eske må pakken virkelig inneholde noe stort! Men hva? Det er ikke lett å si. 
På tide å åpne å se?

I dag kom det noe spennende i posten, men det fikk ikke plass i den lille søte post kassen min. Så da var det bare å sette seg i bilen å kjøre ned til post kontoret å hente den ut! Spenningen begynte virkelig å bobble inni meg da jeg sto å ventet på at det skulel være min tur. Da det endelig var min tur kom smilet og det bobblet for fult! Det som møtte meg da pakken ble bært fram var stort! Veldig stort! Jeg vil nesten si, det var for stort for lille meg som skulle bære dette.. Men jeg fikk det til, hehe. Pakken var veldig lett så ble overrasket av vekten. 

Da jeg kom ut i bilen måtte min kjære mamma hjelpe meg å få den inn i bilen. Heldigvis har vi stor bil også å ikke bare en “liten” bil, så vi fikk plass. Så var det bare å kjøre hjem å åpne denne super size pakken. Jeg gledet meg så men husket å ta fram kamera å fikk tatt bilder underveis da jeg åpnet pakken.. 

Er dere spente på hva som skuler seg i pakken? 
Dere trenger ikke vente lengre (forde om pakken røper mest om hva som er i eska med det bilde på siden) for her kommer oppakningen. 

Hva er dette? JO, Hello kitty barnesete som jeg bestilte i sist uke! 🙂 Jeg ble sjokert over at det kom så raskt som det gjor, men ble super glad for å få det hjem. Her kommer noen bilder til av barnesete så dere kan få se det bedre. 


Min kjære prinsesse:
Nå min lille prinsesse, nå kan du komme! Ting begynner å bli klart til deg å barnesete står klart til å bli brukt av deg. 
Må du la din kjære mamma vente så mye lengre til? Begynner å bli litt utålmodig nå, hehe. 
Du kan iallefall komme med en gang du føler deg klar, min fantastiske lille prinsesse. 
Mamma venter på deg  


Barnesete kan dere få kjøpt her:
http://www.choppi.no/barneutstyr-1/barneseter/barnesete-teamtex-osann-beone-sp-deluxe-hello-kitty-0-13-kg
Og dere kan lese mer om barnesete på bloggen min her:
http://xtinemichelle.blogg.no/1368713787_resultatet_av_interne.html

Hva synes dere om barnesete?
Har dere et barnesete dere er kjempe fornøyd med?
Kjøpe dere brukt eller nytt barnesete?

Xoxo,
Xtine Michelle  


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

5 thoughts on “Super size deliver

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top