Bildedryss film, hva er innholdet i filmen?


Da er snart mitt 2. trimester ferdig og jeg begynner da på det siste trimestere mitt i svangerskapet, nemlig 3. trimester. 
Jeg har jo underveis oppdatert dere på magebilder ifra uke til uke og det har jo blitt endel bilder og uker. 
Så jeg tenkte det var på tide med en oppsumering på bildene ifra svangerskapet mitt osv. Derfor bestemte jeg meg for å lage en 
film ifra starten av svangerskapet mitt, alså ifra 1. trimestere og fram til nå denne siste uka i 2. trimestere mitt. 

Jeg la veldig merke til hvor mye magen hadde vokst ifra det første bilde og fram til nå. Det er virkelig forandring og mye som har skjedd fram til nå.
Så tenkte å dele filmen som oppsumerer ifra starten til nå i svangerskape. 
Håper dere liker filmen. Her kommer den:

Hva synes dere om filmen?
lagte dere bildefilm ifra noen av trimesterne i svangerskapet deres?
Lagte dere bildefilm som oppsumerte tiden ifra svangerskapet deres? 

Xoxo,
Xtine Michelle 

 


Innfo:
Fotograf av bildene i filmen


Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top