Bildedryss – Keep smiling

Keep smiling, 
because life is a beautiful thing and there´s so much to smile about.

I helgen som var så fortalte jeg dere om at meg å min kjære mamma hadde vert å tatt bilder.
Noen av bildene jeg fortalte om at vi hadde tatt var av meg å hunden min, Dumle. Så jeg tenkte det nå var på tide og dele disse bildene med dere. 

Jeg ble så fornøyd med bildene at det var vanskelig å plukke ut hvilke bilder jeg skulle vise til dere. 
Men her kommer noen av bildene som min kjære mamma tok av meg & Dumle.

Hva synes dere om bildene?
Har dere hund?
Tok dere bilder sammen med hunden deres når dere var gravid?

 Xoxo,
Xtine Michelle 


Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

4 thoughts on “Bildedryss – Keep smiling

  1. kjempefine bilder av deg
    Keep smiling,
    because life is a beautiful thing and there´s so much to smile about

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top