En liten smakebit

I dag har det vært supert fint vær og utroli varmt. Så meg å min kjære mamma valgte å bruke dagen sammen med dyrene våres (hestene og hundene våres) og ta bilder sammen med de. Jeg har også kommet over i uke 27 i svangerskapet mitt og mamma tok magebilder av meg og av meg å Dumle (hunden min). Jeg ble super fornøyd med dem å tenkte å legge de ut så dere kunne se de. Så bloggen med de bildene kommer om ikke lenge.

Jeg har hatt en kjempe fin dag sammen med mamma, som har vert utroli varm, men heldigvis var det litt vind så det hjalp på med den varmen som var. Tror aldri jeg har vert så glad for noe vind om dagene enn hva jeg er nå når det er så varmt om dagene. Vi brukte mesteparten av dagen til å ta bilder sammen med hundene våres og til å ta 27 ukers bilder av meg (bildene kommer ut om ikke lenge). Så etter noen timer med fotografering så badet mamma hesten sin og vi pakket å gjor alt klart til hun skal på distanseritt i morgen. Det er et ritt som heter Rosa sløyferittet, som er på Froland. Det er et ritt de arangerer og alt de får inn på det rittet av inntekter går til forskning av brystkreft. Synes det er så utrolig bra at noen har valgt å ha et sånn ritt årlig. For jeg synes det går til en god sak! Min mor har jo som jeg har skrevet litt om tidligere her på bloggen vert brystkreft pasient og opperert to ganger for det. Så når opplevelsen har vert så nært føler både jeg og min mor en stor trang for å stille opp å delta på dette. Noe vi gleder oss veldig til. Mamma skal starte 40 km klassen (4 mil). Så det blir en kjekk og spennende dag i morgen som vi begge gleder oss til. 

Her kommer en liten smakebit på noen av bildene som kommer i blogger om kort tid.

 
 
Svangerskaps bilder av uke 27 (uken jeg er i nå). 
Magebilder og bilder av meg med baby magen sammen med hunden min, Dumle.


Bilder som jeg tok av min fantastiske mamma sammen med hundene hennes.
 Bilder av mamma med hundene sine, Kiwi (den hvite samojeden) og Brumle (den svarte tibben).

Klarer ikke å legge ut bildene nå ettersom jeg kom så sent hjem etter denne fantastiske dagen. Men tenkte jeg kunne gi dere en liten smakebit på bildene og skrive litt om hvordan dagen min har vert, før jeg legger meg. Så håper deres dag har vert fin. 

Hva synes dere om smakebiten av bildene som kommer ut om kort tid? 
Hvordan er det for dere med denne varmen hvis noen av dere også går gravide nå om sommeren?
Har dere hatt en fin dag?
Liker dere å ta bilder?

Xoxo, 
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 
 

2 thoughts on “En liten smakebit

  1. Fine bilder, av en stor og fin mage 🙂 Du kledde den virkelig, rart og se nå for du er så “stor” i forhold til sånn jeg var hehe.. Veldig fint med stor gravid mage som man kan strutte med og være stolt over.. Ingen så jeg var gravid i det hele tatt før jeg var like langt som deg da hadde jeg en liten bulk 😛 Jeg var som du når jeg var 38 uker og da kom han til verden 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top