No one else will ever know the strength of my love for you

No one else will ever know the strength of my love for you.
After all, you´re the only one who knows what my heart sounds like from the inside. 

Jeg er nå i svangerskaps uke 26, som ble nevnt på den bloggen ifra tidligere. Jeg har valgt at jeg ønsker å ha bilder av magen ifra hver uke så jeg kan ha som minner og for å følge med på forandringene på magen. Så min kjære mamma har i det siste vert med å hjulpet meg med å ta bildene for meg. Jeg er så fornøyd med de bildene hun har hjulpet meg å tatt, for jeg liker når det ikke bare er de vanlige bildene som enn tar hjemme for hver uke av magen. Jeg liker når det kan være litt mer eget preg på dem å ikke bare en “rotete” bakgrunn som er forstyrrende i bildene av å til. Jeg ønsker å få fremheve hva som er meningen med bildene og derfor har jeg valgt at jeg ønsket å ha en sånn type bilder som jeg nå i sist uke og denne uka har fått av magen. Jeg er stor fornøyd med bildene å det er såå vanskelig å plukket ut bare noen av de bildene til å bruke i bloggen så derfor tenkte jeg å lage en bilde blogg. 

Her kommer bildene som ble tatt i går (uke 26 + 5)


Her er også noen bilder som mamma tok for meg der jeg er sammen med Etanec (mamma sin hest). Han har en utrolig stor betydning for meg å hun har hatt han i mange år. Så han har vert der sammen med meg igjennom tiden min opp igjennom. Han er en helt fantastisk hest. Så det føles helt rett å ha Etanec med på bildene forde om jeg har min egen hest også. Men han er enda litt for hingst i hode til å være med på sånne bilder. Så håper på å få muligheten til å ta noen lignende bilder med han senere. 
men her er bildene av meg å Etanec 

Legger kanskje ut flere bilder senere som dere kan se ettersom det er så mange jeg ble så fornøyd med. 

Hva synes dere om bildene?
Tok dere bilder under graviditeten?
Tok dere bilder for hver uke igjennom graviditeten?
Tok dere noen bilder ilpet av svangerskapet som dere ble super fornøyde med?
Tok dere bilder sammen med dyr av å til eller bare alene?

 Xoxo, 
Xtine Michelle 


Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427

 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.
 

2 thoughts on “No one else will ever know the strength of my love for you

  1. Så mange flotte magebilder! Kjente igjen hesten med en gang 🙂 Har vært innom bloggen til moren din på hest.no en del ganger 🙂 Nydelige bilder av deg og Etanec 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top