A moment in my tummy, A lifetime in my heart

 BildeBlogg for uke 25 

Siden det er en stund siden jeg har blogget tenkte jeg at det kunne være greit å legge ut en bilde blogg.
Jeg er nå i uke 25 å tenkte det da var på tide med nye bilder av magen, ettersom den har vokst siden sist. 
Min kjære mamma var så snill å tok noen bilder av meg og av meg og hesten hennes Etanec. Han er en hest som betyr utrolig mye for meg, så følte det var rett å ha han med på bildene.
Jeg kommer nokk til å prøve å få noen bilder av meg å hesten min også (Drôpi) etterhvert, men det kan by på kanskje noen få utfordringer å få det til siden han er åring.
Men jeg velger å ha troen på at det går å at han roer seg litt ned siden han skal bli kastrert nå i helga som kommer. Så han roer seg nokk litt etter det å da kan jeg nokk klare å få noen bilder av meg å han med magen min som hun lille jenta mi ligger inni  

Synes det er så kjekt å ha litt forskellige bilder av magen med hun lille i, enn bare de vanlige ukes bildene. Så håper på å få tatt litt forskellig fram igjennom.
Det er jo minne for livet å ha bilder ifra tiden som gravid, så jeg kan se tilbake på.

Men nokk snakk på meg nå, her kommer bildene.

Hva synes dere om bildene?
Tok dere bilder igjennom graviditeten?
Tok dere sånne bilder av å til igjennom graviditeten?
Eller tok dere bare vanli uke for uke bilde?

Xoxo,
Xtine Michelle  

 

Innfo: 
– Fotograf av alle bildene: Bente Broberg

– Facebook siden hennes er: broberg-foto 
(dere kommer inn på siden ved å trykke på linken, Broberg-foto)

– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

4 thoughts on “A moment in my tummy, A lifetime in my heart

  1. sjomannsfruen: Tusen takk 🙂 Ja det er kanskje noe enn merker mere i senere tid om hvordan enn ser på bildene da også å hvordan en får ideer om hvordan enn heller skulle ønske at enn hadde bildene. Er jo bra at du har magebilder så du har minne etter den tiden uansett 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top