Vil du være jenta mi?

I fjor fikk jeg den største bursdags gaven jeg noen gang kunne få! Drømmen min gikk i oppfyllelse å dette ønsker jeg å dele med dere. Så her kommer fortellingen ifra da jeg fikk min største drøm i oppfyllelse i en bursdags gave av mine fantastiske foreldre (Bloggen er skrevet i fjord på bloggen min på hest.no som jeg var mer aktiv på i fjord)

 
Jeg viste mamma hadde en overraskelse til meg, men en så stor en viste jeg ikke at det var! Jeg måtte nesten klype meg i armen for å sjekke at jeg ikke sov å at dette var en drøm, men drømme ønske mitt gikk i oppfyllelse.

Dagen startet tidlig, eller tidlig for meg. Spenningen var stor ettersom jeg viste mamma hadde planlagt en overraskelse til meg. Jeg viste ingenting om hva dette var, men spenningen var i alle fall på topp!
Vi hadde avtalt at vi skulle treffest i stallen i 11.00 ? 11.30 tiden ettersom vi måtte ta ut hestene på stallen å gjøre rent før vi skulle av sted for denne overraskelsen var vist en overraskelse som nokk ville ta store deler av dagen. Når meg å x forloveren min ankom stallen var det ingen hester ute og alle dørene var igjen. Dette syntes jeg var litt rart for jeg kunne ikke forstå hvorfor mamma ikke bare hadde startet å ta ut hestene så det gikk litt raskere med å kunne få vite hva overraskelsen var. Jeg var så spent så ville bare alt skulle bli klart så jeg endelig kunne få hvite hva det var.  


Når meg å x forloveren min kom inn i stallen la jeg merke til at det var litt folksomt der inne, stall eieren var det med ungene sine. Jeg tenkte ikke noe mer over det å begynte å skulle gå inn mot for rommet siden jeg trodde mamma var der. Jeg stoppet opp å rygget litt tilbake, jeg syntes jeg så en mann der inne men var ikke sikker å måtte sjekke dette igjen. Det jeg plutselig la merke til var at det var pappa! Jeg hadde ikke sett han på noen måneder så gleden bare stormet opp i meg å tårene presset litt på. Jeg sprang i mot han å rett inn i armene hans mens jeg ropte ?Pappa!?. Med en gang jeg traff armene hans og fikk stå å få en lang klem av han kom tårene mine med en gang. Jeg var så glad, for pappa var der. Jeg begynte å undres litt, hva gjorde egentlig pappa her. Hva var det som lå bak dette, for noe spesielt fant jeg med en gang ut at det måtte være men la ikke så mye i det å bare koste meg med å endelig få se han igjen å få en kjempe lang klem. Plutselig sa han til meg ?Michelle, vi har en overraskelse til deg som jeg ville være med å gi deg?. Jeg forsto lite, men han pekte ned rett der vi sto. Jeg så ned der han pekte. Jeg fikk ikke legget skikkelig merke til hva som sto men jeg la merke til et bilde av meg å Dröpi å at dette hang på boks døren hans. Med en gang viste jeg hva dette var å tårene stoppet ikke å renne da, de bare strømmet på. Jeg klemte han enda en gang til å jeg vet ikke hvor mange ganger jeg sa ?Dere er galne!?. Jeg gikk bort å klemte mamma også men hun satt godt med video kamera framme og filmet alt. Jeg var så evig glad at jeg viste ikke hvordan jeg skulle få takke dem, å etter jeg hadde klemt dem og takket de så mye for verdens beste gave fikk jeg lest på arket som hang på boks døren. Der sto det ?Nå er jeg din, vil du være jenta mi??. Jeg var så lykkelig at jeg fant ikke ord, Og selvfølgelig vil jeg være Dröpi sin jente.

De fortalte meg at de hadde funnet ut at de ønsket å gi meg Dröpi i bursdags gave, men at de ikke klarte å vente til bursdagen min som er 30. November så derfor ønsket de å gi meg bursdags gaven min litt tidlig. Jeg gikk raskt inn til han å koste å det eneste jeg klarte å tenke var, du er min nå. Endelig er vi et og sammen for alltid. Mamma fortalte meg at jeg nokk burde gi stall eieren også en klem ettersom hun hadde et supert tilbud til meg ang stall leien, og dette gledet meg så at tårene klarte jo ikke enda å stoppe. Jeg gikk med en gang ut av boksen og rett bort å klemte henne og takket så mye for det super tilbudet. Det var som alt bare fikset seg og ble helt perfekt, jeg hadde plutselig fått bursdags ønske mitt oppfulgt å hadde drømme hesten min. Jeg var så lykkelig og ante ikke hvilken fot jeg skulle stå på siden jeg følte jeg bare svevde på en stor rosa sky. Nemlig min sky som var full av lykke! 

Det var da jeg forsto hvorfor pappa var der å hvorfor Rebekka (stall eieren) var der. Jeg kunne virkelig ikke bedd om noe bedre enn dette her!

Etter tårene hadde til slutt klart og stoppet å var tørket bort men et stort smil rundt munnen min klarte ingen å tørke bort, så begynte vi å ta ut hestene å vi fikk gjort rent i boksene fant jeg ut at jeg ønsket å gå på Hööks. Jeg hadde jo nå min egen drømmehest, så dette måtte jo feires med å gå på Hööks. Jeg spurte mamma og pappa kjempe fint om vi kunne gjøre dette og heldig som jeg allerede var så sa de ja, men lurte på hva jeg trengte der. Jeg viste ikke enda hva jeg trengte så ærlig svarte jeg ?Jeg vet ikke, jeg finner alltid noe? med smilet godt rundt munnen min. Hadde jeg ikke har øyrene mine hadde smilet gått rundt! Jeg fortalte de alle at nå ønsket jeg meg sage spon til jul så jeg kunne ha i stallen og 1 år gratis stall leie som da har blitt forhånds betalt. Jeg vet det var litt høyt ønske til jule gave men er alltid lov å drømme litt. Jeg fortalte også x forloveren min at jeg nå ønsket meg lyseblått eller turkis biotane hodelag til bursdagen min ettersom jeg har tenkt å ha turkis å lyseblå som farge på utstyret til Dröpi. 

 
Etter vi hadde vert i stallen hjalp pappa og x forloveren meg med å være med å skifte dekk på bilen så vi kunne kjøre inn til Kristiansand å gå på Hööks. Når vi ankom Hööks hadde jeg ikke enda funnet helt ut hva jeg trengte men da jeg kom inn og begynte å se rundt, var det plutselig mye jeg trengte og shoppet og feiret dette med masse heste utstyr og litt stall klær. Etterpå var det bort på biltema og shoppe litt der også, men jeg havnet med en gang i avdelingen der de har litt heste utstyr der også å fikk med meg noe til Dröpi der også! Når vi var ferdig og shoppe kjørte vi tilbake til Mandal og avsluttet denne fantastiske dagen med å gå på kina resturante og spise mat alle sammen (meg, mamma, pappa & x forloveren min). Meg og mamma gikk opp i stallen ikke så lenge etterpå og stelte hestene våres og jeg ryddet til i skapet mitt med heste tingene og prøvde alt sammen på Dröpi før jeg la det inn i skapet. 

 

En film jeg har laget ifra når jeg fikk overraskelsen/ bursdags presangen av mine kjære foreldre

Jeg gikk hele dagen med et stort smil rundt munnen min og følte meg som verdens heldig ste jente. Jeg hadde fått sett og truffet min kjære pappa igjen og fått drømme hesten min i bursdags gave og supert tilbud av stall eieren å også fått tilbrakt denne fantastiske dagen med min fantastiske mor, fantastiske far. Jeg hadde aldri trodd det var en så stor og ubeskrivelig god overraskelse/ gave de hadde til meg og at mamma hadde planlagt dette så godt til meg. Jeg er så stolte av de alle sammen og jeg lever enda i lykke rusen etter å vite jeg er ny eier av verdens fineste hest igjen!

Til dere som gjorde denne dagen så fantastisk, tusen takk til dere alle dere er verdens beste og jeg kunne aldri bedd om en bedre bursdags gave enn dette her! Jeg er over lykkelig! Tusen takk mamma, pappa & Rebekka! Dere er fantastiske og jeg er kjempe gla i dere alle, nokk en gang TUSEN MANGE TAKK <3 
 

Hva synes dere om filmen?
Har der fått deres drøm oppfylt i bursdags gave?

Xoxo,
Xtine Michelle

 

 Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

3 thoughts on “Vil du være jenta mi?

  1. Hei hei!
    Kul blogg, denne kommer du langt med…Jeg låver!
    Kansje du vil stikke innom bloggen min, jeg skriver om blandet annet outfit, påskenegler og Wants!
    Kansje noe du vil ta en titt på, eller så hadde det vert veldig hyggelig med noen tips om hva du synes om bloggen min 🙂

  2. Nei, jeg har ikke fått drømmen min oppfylt enda 🙁 Jeg har så utrolig lyst på egen hest, men mamma og pappa hater hester. Jeg har alltid ridd og stelt islandshester siden jeg var liten. Dette har jeg fått lov til av mine hyggelige naboer, som har 5flotte islandshester 🙂 Og jeg er selvfølgelig takknemlig for at jeg får lov til å ri hos dem og tid jeg vil, men drømmen min er enda å få egen islandshest 😉 En hest som bare er min, åå.., det hadde gjort meg såå lykkelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top