Hun lager liv og glede bare med å vise at hun er der

Jeg trenger ikke alkohol, fest eller noe for å gjøre helgene mine perfekte når jeg har en fantastisk livlig datter i magen som lager liv og glede bare med å vise at hun er der 

De siste dagene har det virkelig blitt fart på hun lille i magen min. Dette er spesielt på kvelden! Da finner hun ut at nå er det på tide å beveg
e seg MYE å gjøre mamma glad, hihi. Jeg elsker jo hver gang jeg kjenner henne bevege seg osv. Ingenting er mer fantastisk enn det! Så det har blitt litt sene kvelder på meg de siste dagene ettersom hun har funnet ut at det er ekstra kjekt å være veldig livlig når jeg skal sove. Hvem kan vell sove når de kjenner noe så fantastisk inni magen sin, iallefall ikke jeg.

Det var veldig kjekt i dag når hun begynte å gi ifra seg noen enda sterkere bevegelser enn det hun har gjort før. Så ble sittende en liten stund med hånda mi på magen å håpet at hun skulle gjøre det så kraftig flere ganger så jeg kunne kjenne med hånda mi også hvor mye jeg kjente utefor magen. Men den gleden fikk jeg ikke for da skulle hun bare vere litt mer forsiktig igjen. 

Bevegelsenne og måten hun viser at hun er der (forde om du kan lett se det på magen også at hun er der ettersom jeg har baby mage som er veldig tydelig) er bare helt fantastiske. Jeg har aldri opplevd noe så er mer fantastisk å magisk så å kjenne henne der inni å vite at hun ligger trykt og godt i sin midlertidige mage leilighet.  Jeg gleder meg veldig til å se hvordan bevegelsenne blir fram igjennom, å ettersom hun blir større og større nå så blir forhåpentlig bevegelsenne enda sterkere ♥ Gleder meg til ukene frem over og til hun kommer eller bedre sakt er ute (gruer meg veldig til fødselen)! 

Kjente dere sterkere og mer liv i magen når dere var i uke 20 og uke 21?  
Hvordan synes dere at det var når dere kjente liv i magen?

Xoxo, 
Xtine Michelle 

 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.   

 

One thought on “Hun lager liv og glede bare med å vise at hun er der

  1. Er morro å kjenne liv 🙂
    Er jo sånn at når du er i ro, så våkner somregel babyen i magen, men er du i bevegelse så sovner babyen 🙂 ! Hadde store problemer med å få sove på nettene når jeg gikk med Une, for hun var våken en god stund etter jeg hadde lagt meg 🙂 ! Men den siste tiden så blir det somregel enda værre, for da skal kroppen din vennes til nattevåke, så da blir det å være våken om nettene og sove om dagen (for di fleste da) 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top