Nytt design & Bloglovin knapp, Hva synes dere?

Oppdateringene er ikke enda helt ferdige men er ikke mye igjen! + Ny header kommer om ikke lenge. 

I går var jeg rundt på nette og fant gratis blogg design. Jeg kom over en jente som laget noen utrolig flotte blogg design og jeg falt veldig for det jeg nå har valgt å ha. La også merke til spesielt et hun har laget og selger, som jeg vurderer og kjøpe etterhvert. Hun som har laget dette bloggdesigne har link på side banneret som dere kan trykke dere inn på, eller så kan dere trykke på denne linken her: http://rrhdesign.blogg.no/  Så dere kan se de designenene hun har lagt ut for salg og gratis. Hun har også egen facebook side som dere finner på bloggen hennes. 


Har også lagt til en liten rosa knapp for de som ønsker og følge meg på Bloglovin! Det er bare til å trykke på denne knappen som er på sidebanneret med informasjonen om meg. Så kommer dere inn og har mulighet for å følge meg der (og på facebook siden min som er linket til i bunden på blogg innleggene jeg legger ut). 

Hva synes dere om blogg designet jeg nå har valgt?
Bruker dere gratis design på bloggen?
Har dere brukt design av hun her?

Xoxo,
Xtine Michelle  

 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

2 thoughts on “Nytt design & Bloglovin knapp, Hva synes dere?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top