Upassende, Frekt & useriøst!

En liten informasjon!
Ettersom noen av bloggene mine har blitt lagt merke til å tydeligvis ikke blitt husket helt hva som har blitt nevnt i de før noen har kommentert så ønsker jeg bare å informere dere om dette.


Upassende, frekke eller useriøs kommentar blir ikke publisert på bloggen min!
De som har lagt igjen sånn kommentarer kunne i alle fall turt å stått for det de skriver enn å ikke tørre det. For kan enn ikke stå for det enn sier trenger enn ikke å kommentere det heller. Det er dessverre bare sløsing av deres egen tid, energi og kommer ikke til noe nytte for noen. 

Spørsmål ang temaer som er blitt nevn på bloggen som også er skrevet at enn ikke ønsker å besvare eller legge vekt på, blir heller ikke publisert eller besvart! Så det er dessverre bare sløsing av tid å stille disse spørsmålene ettersom dette heller ikke blir lagt vekt på. Dere får vite det jeg føler for å skrive å bloggen min å stille spørsmål ting ang ting jeg ikke har skrevet at jeg ønsker å la være å gå i dybden i eller å legge noe vekt på. Jeg skriver ikke om alt som angår hverdagen min å noen ting skriver jeg ikke i dybden ettersom det er privat!

Bloggene mine er ikke basert på noen! Bloggene jeg skriver er ikke rettet til noen og jeg hinter ikke til noen når jeg skriver dem. Så om noen føler jeg truffet av hva jeg skriver så bør de heller ta det på egen kappe, og i så fall gjøre noe med det om de føler det sånn. Ettersom jeg ikke kan vite hva andre føler ang det jeg skriver og ikke kan legge vekt på det. Jeg skriver om meg og mitt liv, ikke live mitt som angår fortiden eller ting som jeg ikke ønsker å legge vekt på! Jeg utgir ikke informasjon om andre som ikke har noe med denne bloggen å gjøre. Blir det skrevet om andre blir det som regel ikke nevnt navn ang dem, i så fall er det snakket med de det gjelder før det gjøres.

Har noen problemer med dette, for dere kontakte meg personlig å stå for det dere har på hjerte med å si enn å tro det kommer noe nytte av å skrive kommentarer som ?Anonym? osv.

Xoxo,
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.  

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top