Dumle lærer nye triks


I den siste tiden har jeg blitt veldig innspirert til å starte å lære hunden min, Dumle noen triks. Noen av triksene jeg lærer han skal utvikles mer enn det de er til nå. Han lærer veldig fort synes jeg og han stor koser seg under treningen. Kommer til å legge ut bilder og filmer fram igjennom der dere kan se hvordan utviklingen blir. 

Her kommer en liten film  ifra starten i februar når jeg begynte å lære han triks: 

Har noen av dere hund?
Lærer dere hunden deres noen triks?

Xoxo,
Xtine Michelle 

2 thoughts on “Dumle lærer nye triks

  1. Sandra: Jeg tror det kommer til å gå veldig bra. Jeg har støtte av mamma og venner å jeg er helt innstilt på å klare dette å gleder meg egentlig bare 🙂 Hunden min har hilst på flere barn og babyer og han er bare snill mot dem. Det har ikke vert noe raksjon i de hele tatt, så jeg tror ikke det kommer til å bli noe reaksjon. Tror heller han kommer til å passe på hun og forstå veldig godt 🙂 Han koser å slapper av ved siden av magen og av å til legger han hode på magen når jeg slapper av eller sitter i sofaen. Så føler han forstår veldig mye allerede og passer på meg og babyen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top