Ultralyd uke 18 + termin

Rett før helgen var det på tide å gå på en ny ultralyd undersøkelse. Denne gangen inviterte vi med moffar (far av mamma). Han er en av de i familien min som står meg utrolig nært, og har stilt opp for meg i alle år. Så vi tenkte at vi kunne glede han med å invitere han med, å det sa han ja til (noe som gledet meg veldig). Han kom ned dagen før vi skulle på ultralyd og sov over til dagen etterpå.

Når dagen var kommet å det var på tide å reise på ultralyd var alle spente. Det var nemlig på denne ultralyden at vi fikk vite endelig termin å eksakt hvor langt jeg var på vei.

Meg, Mamma, Moffar 🙂

Da vi ankom fortalte vi at vi nå var 4 generasjoner som var der med hun lille i magen min. Dette syntes han som skulle gjøre undersøkelsen var kjekt å oppleve ettersom det ikke var ofte han opplevde dette. Så da tok han bilde av oss så vi kunne ha som minne. Etterpå startet undersøkelsen med at han spurte meg om en del spørsmål ang graviditeten så langt osv, som skulle fylles ut på denne ultralyden. Deretter var det i gang med ultralyd undersøkelsen der han skulle måle ganske mye forskjellig på den lille jenta i magen min.


Mamma, Moffar & meg som ligger på benken
 

Han bekreftet også for andre gang at det var en jente jeg skulle ha og at alt så helt fint ut. Ut ifra alle målingene så er jeg nå i uke 19 og jeg fikk termin 21.August.2013 <3 så er snart halvveis i svangerskapet. Gleder meg så til jenta mi kommer! Så har nedtelling til termin datoen.

   
Hode/ ansikte til prinsessa mi                 Foten til prinsessa mi               

Skal inn igjen på en ny ultralyd om 6 uker for å sjekke at alt enda er helt fint med prinsessa mi, og til uka skal jeg ringe og sette meg opp på 3D ultralyd ettersom det kan være litt ventetid så ønsker jeg å være tidlig ute så jeg kan ha muligheten for å gå på det. 

Var dere på 3D ultralyd?
Fikk dere ungen deres på termin datoen?

Xoxo,
Xtine Michelle 

 

 

2 thoughts on “Ultralyd uke 18 + termin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top