knøtte er h*n, Ultralyd


Endelig var dagen her. Det var nå på tide med en ny ultralyd ettersom legen var veldig usikker på hvor langt jeg er på vei. Jeg var veldig spent men også nervøs. Jeg håpet bar han lett fant knøtte når han skulle ta ultralyden. 

Det var mye tanker som fløy i hode på en gang.. Er alt okei med knøtte, er alt som det skal være inni magen med utviklingen osv. På toppen av alle tankene om hvordan det gikk å hvordan alt sto til med knøtte så håpte jeg også å kanskje få vite hvilke kjønn knøtte er.

  

Da det var min tur å jeg endelig fikk komme inn til han som skulle ta ultralyden (det var han samme som jeg var hos sist) kjente jeg bare hvordan nervøsiteten sto på topp og blandet seg med gleden av å endelig så se knøtte mitt igjen. Han var raskt i gang med å utføre ultralyden å jeg fikk nesten ikke fullføre setningen min ?Håper du finner noe inni magen?. Imens jeg sa dette så var det et hode som bare sa ?tit tei? å det var knøtte! Nervøsiteten bare sank med en gang å jeg ble bare overlykkelig! Jeg fikk se min lille baby igjen å den så rett på meg å jeg stokk litt også fordi jeg har aldri sitt et baby hode på ultralyd før.. hehe.. Mitt lille nurk ville hele tiden ha oppmerksomhet å flyttet seg en del, men samtidig var knøtte stille litt så han klarte å se kjønne.

    

It´s a girl! Jeg får en liten prinsesse <3 å alt står bra til med hun. Alt var helt fint å utviklingen var også akkurat som det skulle. Jeg var så lykkelig å stolt, tenk alt sto bra til med prinsessa mi. Jeg viste ikke hva jeg skulle si eller gjøre nesten for jeg var så glad. Det var rene lykke rusen av å få se babyen min igjen å til å høre at alt var som det skulle.

Jeg fikk masse bilder av hun å meg å mamma gledet oss over hvert minutt vi fikk se henne. Vi fikk også hvite hvor langt han trodde jeg nå var på vei men vi får vite alt mer eksakt på neste ultralyd 22. Mars. Gleder meg kjempe mye allerede. Vi får også en til bekreftelse da på at kjønnet er det samme. Men så lenge alt er bra til med babyen min å alt så er jeg kjempe glad og fornøyd.

Etter ultralyden var vi på baby butikk å feiret litt med å kjøpe jente klær, det var salg så da er det jo låv. Tihi.. Vi kjøpte vell en del baby klær men hun trenger det jo når hun kommer ut ifra magen. Så jeg klarte ikke å vente lengre, jeg bare måtte kjøpe så lenge det var på salg. Å det sprøeste var at hele butikk var så å si på salg av baby klær. Det var rene julaften for meg, å jeg stor koste meg sammen med mamma når vi shoppet litt vilt! Hehe..


Jeg føler meg allerede som verdens heldigste å kunne nesten ikke slutte å se på bildene av prinsessa mi <3 hun er bare perfekt, å hun vil alltid være det for meg. Jeg gleder meg over hver dag over å få bære henne fram å jeg gleder meg så ubeskrivelig mye til å få holde henne i hendene mine å få skape masse gode opplevelser å minner sammen med hun. Jeg er bare så glad!

Feiret noen av dere med å gå å kjøpe klær når dere fikk vite kjønnet på babyen deres?
Har dere en sånn nervøsitet å spenning på en gang når dere skal på ultralyd?
Hadde ultralyden rett med hvilke kjønn det ble på deres baby?

Xoxo, Xtine Michelle 

2 thoughts on “knøtte er h*n, Ultralyd

  1. Gratulerer nok ei gang med ei lita jente du går med 🙂
    Det å gå gravid kan både være slisomt, forferdelig og negativt, men er allikevel en utrolig herlig følelse det at man har ett liv inni seg ! Og uansett hvor “forferdelig” det må bli, så kan du vertfall glede deg til etter fødselen ! 🙂 Det er utrolig gøy med ei lita ei ! Så gled deg masse ! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top