Skinnende sølv + 50% = Perfekt!


Jeg måtte bare inn å se! Hvor ofte ser du en gullsmed butikk ha 20 ? 50 % på alt de har? Det er i alle fall ikke ofte jeg har sett. Dette kunne jeg ikke la fly ifra meg. Gullsmed butikk, here i come!


Det var en vanlig dag, eller bedre sakt en litt grå fult dag. Det var en fin dag uansett. Meg, min kjære mor & en venninne av meg var nede i byen i Mandal, der vi plutselig kom over stor plakat lignende skilt som det sto 20 ? 50 % på alt. Jeg ble jo helt i 100 å dro de begge med meg inn med en gang. Jeg måtte jo se hva ting kostet å om kanskje det var noe som bare sto å ropte navne mitt, hihi.

Da vi kom inn la jeg fort merke til at all sølv i baby avdelingen på gullsmed butikken var også på salt! Å der var det ikke lite fine ting. Skal jeg være helt ærlig så gikk jeg vell litt berserk å fant litt mye der inne som jeg bare måtte ha! =)

Det jeg ente opp med av sølv ting eller hva jeg skal kalle det til knøtte, var dette:





Men hvis dere tror det var det hele, så tar dere dessverre feil. Hehe! I tillegg til det jeg kjøpte til knøtte kjøpte jeg også en morsdag presang til min fantastiske mamma og en gave til Valentine til kjæresten min og en ting til men det er hemmelig inntil videre.   


Hva synes dere om det jeg kjøpte til knøtte?
Jeg vet det er litt vell tidlig og kjøpe sånn nå å at mange får det til dåpen, men hvem kan la et sånn salg gå ifra?
Kjøpte noen av dere sånn som dette eller ventet dere til dåpen? 

Xoxo, Xtine Michelle 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top