jippi, se hva jeg har kjøpt! Jo min drøm! :)


I det siste blogg innlegget har jeg nevnt denne vogna som jeg ble helt oppslukt av, jeg bare elsket den. Jeg klarte ikke å få tankene bort ifra den, å jeg viste den var dyr men samtidig viste jeg at jeg bare måtte ha den. 

Etter sist handletur kom jeg jo over en vogn som ble min drømme vogn. Jeg klarte ikke å få denne vognen ut ifra hode mitt, så det ente med at den natta når jeg skulle sove (noe jeg ikke klarte) så gikk jeg inn på finn.no å så etter sånn vogn! Det var noen lyse å noen mørke, men ingen rosa. Jeg ble litt fortvilet men så fant jeg ut at det som er rosa på drømme vogna mi går ann til å bytte å få kjøpt i rosa (hvis det blir en jente å blått hvis de blir en gutt). Så da var det bare å finne den vogna som var finest å den du fikk mest for pengene. Opperasjon finn barnevogn, var igang! 

Jeg kom over en lik vogn (hadde ikke det rosa) men ellers var den helt lik, som det følgte med ekstremt mye ekstra utstyr til. jeg forsto fort at dette var et supert kjøp å la meg den kvelden med et smil rundt munnen pga jeg viste jeg nå kunne få tak i den vogna mye billigere enn på butikken.

Dagen etterpå var nesten det første jeg fortalte mamma om, var denne vogna med det ekstra utstyret til. Hun ble veldig ivrig å ville se den med en gang å da vi leste mer å så at den var i kr. sand sa mamma med en gang, send meil på den! Dette var et så supert kjøpt at det kunne bare ikke fly ifra meg.

Etter mye fram og tilbake å folk som var å så på den, ente jeg opp med å være den heldige som kjøpte den! Jeg var så glad at jeg hviste ikke hvilken fot jeg skulle stå på! Vogna var min.. Min drømme vogn var endelig min!


Her ser dere noe av det som følte med! Men det var litt mer enn på bilde som jeg har tatt. Kan ta bilde av alt ekstra utstyret etterhvert. Jeg er så fornøyd at jeg finner ikke ord nesten! Så etterhvert når jeg hvet hvilke kjønn lille knøtte blir så kan jeg forandre det som var rosa på den andre vogna til rosa eller blå på denne 🙂 Gleder meg så en onge til å gjøre det! 🙂

Her er det jeg sparte på å kjøpe denne vogna med tilbehør på finn.no:
Ny vogn uten tilbehør : ca 9 150,- (på barnas hus, kanskje den koster mer eller noe på andre butikker) 
Ekstra utstyret som følgte med denne vogna jeg kjøpte på finn.no ny pris: ca 4 000 – 4 500,- (kan være prisene er litt forskjellige ifra plass til plass)
vogna å alt ekstra utstyret jeg kjøpte samlet på finn.no : 3 800 ,- 

 Som dere ser, enn sparer faktisk veldig mye av å kjøpte ting heller fint brukt enn å kjøpe alt nytt 🙂 Jeg er iallefall super fornøyd å er kjempe glad for at vogna ble min! 🙂 

Har noen av dere kjøpt ting på finn.no får å spare penger?
Har dere vert fornøyde med kjøpe deres etterpå ifra finn.no?
sparte dere mye?

Xoxo, Xtine Michelle 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top