Shopping blir aldri kjedelig!

Ååå, se den! Den må vi ha.. å nei, se heller på denne.. Denne må vi i alle fall ha. Skulle bare ønske jeg viste om det ble en gutt eller en jente! Kan ikke bare de ukene som er igjen til ultralyden fly av gåre så tiden kan gå fort?!

Meg å min kjøre mamma var i kr. Sand på shopping til knøtten. Vi fant ut at vi ikke kunne vente til neste ultralyd før vi begynte å shoppe litt til småen. Så vi ente først opp på Jysk, der fikk vi kjøpt: dyne, pute, teppe, vippe stol, bamse, sengesett, kasse til å ha tingene oppi, å noen andre ting til! 😀 Det var så kjekt! Vi storkoste oss.


Etterpå fant jeg ut at de hadde vert kjekt å vert på Barnas hus, så vi kjørte ned der å gikk inn (første gangen jeg var der). Det var så gøy plass, å di hadde så mye (syntes jeg). Noen av prisene var litt høye, men mye av det var til en grei pris også. Jeg er jo ikke vant til priser på barne butikker så kanskje det bare var mitt syn som er annerledes enn dere andre. Men super kjekk butikk i alle fall.

Da vi var på barnas hus fant vi noen kler som var på salg som passer til begge kjønn, så dette måte vi selvfølgelig kjøpe med oss =) å etterpå var det rundt å kikke inne på butikken. Etter en liten stund kom jeg over en super fin vogn, rett å slett min drømmevogn ifra det øyeblikket av! Jeg bare elsket denne vogna. Den var super lett å trille, god og trille og enn kan ha vogna igjennom hele tiden en trenger vogn =) Supert, ikke sant? Det eneste problemet var at den kostet litt for mye for hva jeg kunne bruke på en vogn. Så jeg måtte fint bare la den vogna stå igjen å helle ønske meg den.

Etter å ha gått litt lengre i butikken kom jeg over drømme senga/vogga til babyen min og Espen sin. Jeg bare elsket den. Den var hvit og bare perfekt. Den passet til begge kjønnene å var bare perfekt! Denne hadde en mye bedre pris klasse som jeg kan klare å få kjøpe den senere hvis jeg ikke finner lik som er brukt =) Jeg kom også over en vippestol som var helt genial. Den kunne lage lyder/synge å den var bare nydelig. Jeg hvet jeg har kjøpt vippestol men skader jo ikke å ha en type av den jeg kom over her å den andre som jeg har nå til å kunne ha med meg rundt vis jeg skal til andre å sånn =) men tiden får vise om jeg finner ut jeg trenger to vippestoler eller hva jeg gjør =)

Her er det jeg falt for på barnas hus, som jeg må spare til for å ha muligheten til å kjøpe det =) 
Jeg starter med å vise dere senga/våggen som jeg falt helt for! 

  

Så er det vogna jeg falt helt for, å fant ud at jeg må klare å få tak i en sånn vogn! Det er virkelig drømme vogna mi! =)

  

Så er det til slutt vippestolen jeg virkleig likte som jeg fant der. Det er en vippestol som kan spille av sanger, lage lyder osv. Den er bare genial!

  

Hva synes dere om senga, vippestolen & vogna?
Har noen av dere noe av dette?

Xoxo, Xtine Michelle 

 

2 thoughts on “Shopping blir aldri kjedelig!

  1. Marielle Helene Stormo: takk for tipset. Men prisen hun selger den for, kan jeg nesten få den for ny. så jeg venter en stund til å ser om det kommer ut flere som skal selge sånn vogge/seng 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top