Inspirasjon, ja takk

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Spenningen stiger bare mer å mer om hva det blir, gutt eller jente? Jeg ønsker bare tiden skal fly av gåre så jeg kan få komme på neste ultralyd å få den store nyheten om hvilke kjønn det blir.

I dag har jeg sittet å drømt meg litt bort. Jeg har drømt om hvordan barnerommet skal se ut, å tenkt på begge typer av barnerom ettersom jeg ikke vet enda hvilke kjønn det blir.

 

Jeg har sittet å fått inspirasjon på nette. Inspirasjon innen forskjellige stiler å ideer. Jeg har sett på innredning, interiør, farger og helhet. Jeg har jo bestemt meg for at jeg ønsker å ha det lyst men har veldig lyst å ha en farge som går igjen på rommet ettersom hvilke kjønn det blir. Blir det jente så ønsker jeg å fokusere på å ha ting i lyse rosa å hvilt, og blir det gutt ønsker jeg å fokusere på å ha ting i lyse blå (baby blå som mange kaller det) å hvit.

 

Her er litt av bildene som har gitt meg inspirasjon og ideer.
Starter med inspirasjonen for barnerom hvis det blir en jente =)  

      
    

Og her er litt av bildene som har gitt meg inspirasjon til barnerommet hvis det blir en gutt =) 
    

    

Jeg synes det er litt godt å få inspirasjon ettersom det trengs litt av å til =) Jeg vet ikke enda hvor stort barnerommet vil bli eller noe ettersom jeg holder på å lete etter leilighet, Men håper jeg snart finner en fin å grei leilighet som jeg og knøtte kan trives i å som er klar å alt til knøtte kommer =) Har jo en spennende tid i vente å mye som skal bli klart, men gleder meg også veldig til det.


Har noen av dere fått det fritt med hvordan dere ønsker å ha barnerommet?
satt noen av dere på nette å fikk inspirasjon? 
Hvilke av bildene ga dere mest inspirasjon å som falt best i smak hos dere?

 

Xoxo, Xtine Michelle 

 

One thought on “Inspirasjon, ja takk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top