Surprise!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Det siste året som gikk var det mye som skjedde. Det var et vanskelig år som inne berte gode men også mindre gode opplevelser. Noen av hendelsene som dere allerede vet om, siden det er skrevet litt om tidligere. Det ble så mye at jeg trengte en liten pause ifra all blogging. Men frem over nå kommer det til å bli mer av bloggingen. Noe av det dere ikke enda vet om som skjedde i året som gikk var at jeg fikk meg type å ble forlovet. Å nylig har vi fått en stor og gledelig nyhet.

Nyheten som er kommet er at i slutten av sommeren vil det komme en liten baby. Vi vet ikke enda om det blir gutt eller jente så vi venter i spenning. Men så lenge ungen bare er frisk å at alt er bra med den så er det de viktigste, så vi er begge glad uansett hva det blir.


Ettersom jeg ligger med influensa så var jeg nede hos legen, å blant annet så trodde legen at jeg var 12 uker på vei. Noe som viste seg å være feil dagen etter da jeg fikk komme til ultralyd. Det viste seg da at jeg faktisk er 8 uker på vei, men at hjerte slår akkurat som det skal å alt er som det skal være. Så vi ble kjempe glad for dette! Det var så herlig å se en liten knøtt som ligger inni magen å sviver. Var veldig spesielt å for første gangen se den lille knøten.

Vi klarte ikke å vente siden lege Gunnar Nordland som vi var hos på ultralyd sa at dette kom til å gå bra så valgte vi å gå ut med det nå (det var bare 1-2 % for å miste, derfor valgte vi å gå ut med det ettersom prosenten for det er så lav).



Opplevelsen på den første ultralyden var helt fantastisk. Jeg følte meg i trygge hender å lege Gunnar Nordland (Holder til å Kristiansand) var kjempe flink! Jeg følte ikke noe ubehag under ultralyden. Han var flink å forklare alt å fant en midlertidig termin. Terminen som er midlertidig nå er 17. August-2013.

    
Vi gleder oss masse å har mye som skal gjøres klart til den lille kommer 

 

XoXo, Xtine Michelle  

One thought on “Surprise!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top