kinarestauran og Kino sammen med go folk! :)

I går var jeg på kinarestauran å kino sammen med Lars, Momir og Jim 🙂 Vi var først på kinarestauran og spiste noe god mat! Og for og si det rett ut, det er noe av de mest humoristiske kinarestauran turen jeg har vert med på. Jeg satt og ledde store deler av tiden vi var der ettersom de sa og gjorde mye humoristisk bare med og være dem selv 🙂

Etter vi hadde vert og spist, gikk vi på Kino i Egersund 🙂 Kinoen vi skulle på hetter Wrath og the Titans og den gikk i 3D. Jeg var litt skeptisk til 3D’en men det gikk overaskende bra å se den i 3D! 🙂 Filmen synes jeg var veldig kjekk og var spennende veldig tilig i filmen, men slutten på filmen synes jeg var for tam. Det var en slutt som du nesten kunne tenke deg til og den sluttet på en for enkelt vis synes jeg. Men ellers likte jeg filmen godt 🙂
For dere som ikke har sett den kan se traileren her:
 
Etter kinoen var det tilbake til Moi og slappe av resten av kvelden 🙂

Har noen av dere sett denne filmen?
Hvis dere har sett den, hva synes dere om den?
Hvis dere ikke har sett den, skal dere se den?

Xoxo
Xtine Michelle  

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top