Forandring fryder! :)

Nå på Fredag var den store dagen kommet med at jeg skulle få gå til frisøren og fikse håre mitt. Jeg hadde bestemt for en stund siden hvordan jeg ønsket og ha håre mitt, og jeg var utrolig spent på å få se om resultatet kunne bli så jeg håpet på. 

Jeg hadde time kl 13.00 på fredag (9.03.2012), og det var endel som skulle gjøres med håret. Det som skulle gjøres var: 

– ta ut den gamle extensionen
– bleige et felt av håret
– barbere litt av siden igjen som jeg hadde ifra før av og deretter farge det mørkt igjen
– sette i nytt extension
– klippe det til og klippe opp håret og panneluggen

Jeg ble sittende i 5 timer i frisør stolen med en stor spenning i hvordan resultatet kom til og bli, og det ble overaskende bra. Jeg fikk det akurat sånn så jeg hadde ønsket at det skulle bli.

Her er et bilde av hvordan håret mitt var før jeg gikk til frisøren: 

 Og her er resultatet av hvordan håre ble etter jeg hadde vert hos frisøren:
 

Hva synes dere om resultatet? 

Xoxo,
Xtine Michelle   

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top