A start of a great change

Det er mye som skjer i hverdagen min og nå er de store forandringen satt igang ;]

 I sist uke var jeg på sikkerhets kurs for oljearbeidere og det skal jeg legge ut en blogg om iløbet av kvelden eller iløpet av morgendagen. For de som er interiserte i og lese den. 

I det siste er det mye som har sjedd og jeg holder på meg og jobbe endel med meg selv. Så i dag fant jeg ut at det var på tide og friske opp litt av utseende. Det innebærte at meg og en vennine farget etterveksten min og deretter fant jeg ut at det var på tide og gjøre det jeg hadde snakket leeeeenge om, Nemlig å ta Sidecut! Tro meg jeg har tenkt veldig mye fram og tilbake på dette øver en veldig lang stund men i dag fant jeg ut at det var på tide og heller gjøre noe med det enn å bare tenke på deg. Jeg har også fått hørt endel av folk at jeg hadde passet det osv. Så da ente jeg med og gjøre det i dag. Eksakt tid som det lange håre mitt på siden forsvant var kl. 17.00 xD 

Jeg var så nervøs før jeg skulle gjøre det og tenkte veldig fram og tilbake hele tiden, men jeg håret vokser ut igjen og hvorfår ikke bare prøve. Resultatet ente veldig bra, og jeg ble super fornøyd. Jeg angrer ikke noe på at jeg jore det.

Her er et bilde av resultatet:

Hva synes dere om resultatet? 🙂

Resten av dagen har jeg vert med venner, satt inn den nye cd spilleren min i bilen og bare slappet av 🙂
Her er et bilde av den nye cd spilleren min til min lille søte A3’n :

 

Xoxo,
Xtine Michelle 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top