Between love, between hate..


If you have a problem, do not put the blame on you or anyone else. Accept the problem and let it go! Everyone makes mistakes, but everything can be perfect again. You just need to have faith!

Det er nokk mange der ute som har vert oppi en tøff kjærlighets liv i sin fortid. Men er det ikke på tide og leggen den fortiden bak seg og komme seg videre og se heller det positive i kjærligheten? At det faktisk er en der ute som er perfekt for akkurat deg.. Selv har jeg vert oppi noen få seriøse forhold, men vis jeg kunne ha valgt så hadde jeg aldri syntes at det hadde våre feil og ha sluppet noen av de harde erfaringene som jeg har fått ut ifra noen av den. Eller selvfølgelig så har de forholdene jeg har vert i lært meg mye og jort meg til den jeg er i dag. Men samtidig så prøver jeg og ikke hate fortiden heller, fordi den har gjort meg til en sterk jente som faktisk har ben i nesa!

Det jeg merker ofte blant folk er det at mange har blitt skremt ifra de forholdene de har vert i og ønsker og bare gi opp alt som kalles kjærlighet. Jeg forstår dem veldig godt ettersom jeg har blant annet hatt et veldig hardt forhold som preget meg veldig og som enda sitter i til tider ettersom han jeg var sammen med for mange år siden var psykopat!
Når jeg hører om andre som har hatt harde forhold som har knekt dem en del og slitt dem ut, så får jeg veldig medfølelse for dem. Men samtidig så ønsker jeg så sterkt at de skal klare å se fram over og tenke at det er fortiden og at de heller må fokusere på framtiden og det som er rundt dem i dag. 

Some people care too much, I think it’s called love!

Mange der ute har nokk vert oppi forhold som har skremt dem, slitt dem ut, gjort noe med dem psykisk osv. Men det som er viktig og fokusere på etter sånne opplevelser er det at alle er ikke like. Om du har vert oppi det 2,3,4 ganger eller flere så er det så viktig og ikke ta alle under en kam. Fordi plutselig møter du en person som ikke er sånn som de andre du har møtt men samtidig så er du kanskje redd for at det skal være den samme «fellen» som du var oppi, men det finner du aldri utav før du bre hopper i det og blir kjent med personen på den måten du måtte ønske. Og det er bedre og snakke med de andre rundt eller den personen du møter som du ønsker f.eks og bli bedre kjent med enn og kansje bare dytte den personen bort etter kort tid vis det er noe som kanskje kan stresse deg selv litt, eller få deg til og bli usikker på situasjonen osv.. For den andre personen klarer sjeldent og forstå noe så lenge du selv ikke åpner deg opp. Men det er jo viktig ifra begge parter! Men om du blir skremt bort i noen sitasjoner av en person, så heller snakk med personen og ha en god kommunikasjon enn og bare dytte personen bort, for tenk om det var en person som bare ville deg godt eller som bare var kjempe bra for deg.

Situations can be better, you just have to believe..

Alle sitasjoner kan bli bedre hvis en bare gir situasjonen lov. Alle har sine sekker de bærer med seg, men noen klarer letter og gi slipp på de sekkene som det er kanskje er noen harde ting som er oppi og noen sliter mer med det. Men husk og heller ha en åpen dialog og ikke steng det inne.

I min fortid var jeg oppi blant annet et veldig hardt forhold som jeg nevnte ovenfor. Det forholdet varte en god stund og ble et stort kapitel i min sekk. Men jeg har klart og komme meg veldig godt på vei med og bare legge det bak og vite at det er fortiden og ikke nå tiden. Den fortiden der er et gammelt kapitel som jeg ikke ønsker skal være i min nåtid. Nå har jeg også vert så heldig og møtt på en helt fantastisk gutt. han tar godt vare på meg, behandler meg med respekt og behandler meg ekstremt fint. Han tar vare på meg og stiller opp for meg, jeg klarer også og holde en åpen og grei dialog med han. Han som jeg har truffet holder jeg på å bli enda bedre kjent med og jeg har ikke noe vondt og si om han og jeg er spent på å se hvordan tiden fram over kan bli. Jeg har vert åpen med han om hvordan ting har vert før og jeg blir forstått og jeg vet at han her ikke er som fortiden min har vert. Han har til og med klart å bygge selvtilliten min litt opp også, og det har ikke noen klart på all den tid! Han aksepterer meg for akkurat den jeg er og jeg aksepterer han for akkurat den han er og det er ikke noe jeg ønsker og forandre i det hele med han, han er perfekt akkurat for den han er. Sånn som ting har vert fram til nå, har vert magisk.

Be easy, think simple, and everything will be easy

Men til dere alle.. om dere har noe som plager dere, et problem, er hard fortid, en hard kjærlighets opplevelse ifra fortiden osv. Heller aksepter det og deretter bare la det gå, ikke legg skylden over på deg selv eller noen andre. Bare la det problemet eller den tinge få lov til og passere deg uten å få for mye oppmerksomhet! Og om huska å heller ha en åpen og god dialog med andre eller din bedre halvdel. Stå på og ha troen med dere, alt ordner seg til slutt vis du bare lar det få lov og hvis du bare lar det få komme inn til deg og ikke stenger de gode situasjonen ute pga tvil eller redsel. Heller hopp i det og ha en åpen og bra dialog og ta ting så det kommer.

Denne bloggen er skrevet ut ifra mine meininger og tanker, om dere andre har andre tanker om dette temaet så respekterer jeg det.
Xoxo,
Xtine Michelle

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top