My perfect New Year’s celebration!

Jeg har vert litt treg med og legge ut en blogg ifra min perfekte nyttårs feiring som jeg aldri kommer til og glemme! Alt sartet med at jeg ikke hadde noe jeg skulle gjøre på nyttår å tanken slo meg faktisk med og bare vere alene i leiliheten på nyttår. Men så har jeg noen så fantastiske venner som fant ut av dette og overasket meg med og dra meg med ut og feste inn det nye året. Og jeg angrer ikke et sekund på dette, men egentli hadde jeg ikke det store valget for de hadde dratt meg ut uansett om jeg ville eller ikke 🙂 Men det er jo det vi kaller gode venner som passer på hverandre og stiller opp!

Morgenen på nyttårsaften startet med at jeg våknet med en vennine av meg som heter Sara som hadde sovet over hos meg, og med en gang vi våknet var stresset igang ettersom jeg måtte handle og siden jeg hadde bestemt meg for at vi måtte ha stjerneskydd! men tiden rant jo bare forbi å plutselig var klåkken så mye at vi måtte stå på badet og stelle oss for kvelden, jeg fikk vite dagen før nyttårsaften at jeg skulle være med de ut på en fest i Flekkefjord 🙂 Og selfølgelig var jeg veldig spent og gledet meg litt innerst inne for jeg skulle ha en super feiring i sammen med verdens beste venner <3 Ingenting skulle få ødelegge min nyttår!

Etter vi hadde brukt veldig lang tid på å stelle oss og gjøre oss klar så ble jeg sånn som dette:

Hva synes dere? 🙂

Etter alle fiksingen av håret, sminken og klærne så hadde Sara klart og overasket meg med at jeg skulle være med henne hjem til hennes familie og spise kalkun før vi gikk ut! Og jeg er evi takknemlig for dette og maten smakte bare perfekt!

Etter vi hadde spist å var helt klare til og komme oss på bunden av flasken og feire inn det nye året så kjørte faren hennes jente gjengen som skulle til Flekkefjord 🙂 Vi var litt tilige bort men han som hadde festen så ikke ut som å ha noe imot dette 🙂 Jeg hadde også fått en litt god tone med han som hadde festen så gledet meg til og bli bedre kjent med han og jeg var heller ikke så nervøs siden jeg jaffal kjente noe på denne festen men selfølgeli var jeg litt nervøs ettersom det var endel ukjente folk også, men det gikk veldig bra 🙂

Festen var veldig kjek, og vi alle hadde en kjempe kjekk tid der. Han som hadde festen var også veldig snill med meg og passet hele tiden på at jeg hadde det kjekt og at alt var greit for oss alle 🙂 Å det synes jeg er veldig viktig og bra av en person som har en fest og være sånn som det! 🙂 Senere på kvelden gikk vi ned til byen og klokken nermet seg 00.00 – 1.1.2012. vi var litt runt i byen og kikket og traff folk osv, så når klokken var rett før 00.00 så gikk vi ned på bryggen i flekkfjord og sto der til kl var 00.00. Det som var litt komisk var at når klokken var noen min før 00.00 var at hun ene venninen min som heter Dragana så på en klokke som var raskere enn min og sto og ropte godt nyttår til meg og klemte meg osv før kl var 00.00 så vi sto der og hadde nerdteling til min klokke faktisk var det, og med en gang den slo 00.00 ble det fult liv! 😀 <3 Og akurat når kl var 00.00 gikk jeg ønsket mitt for nyttår oppfult! En kjekk gutt som jeg har hatt et øye til og som hadde fått min oppmerksomhet ga meg nyttårs kyss <3 PERFEKT start på det nye året spør du meg! (han kjekke gutten var en gutt jeg hadde snakket litt med før så det var ikke bare en ukjent person, for de som lurer på det :] )  Jeg har også en film jeg ønsker og dele med dere ifra nyttår så dere kan få et innblikk i hvordan det var når kl var 00.00 🙂 men den legger jeg ut en av de nermeste dagene sånn at jeg kan få til youtube først 🙂

Men resten av kvelden var bare helt perfekt sammen med de beste vennene ever! <3

Så til slutt ønsker jeg bare og ønsker dere alle en litt sen men godt nyttår og jeg ønsker og takke de gode vennene mine og folkene som var rundt for å gjøre nyttåren min så perfekt som den var! dere er verdens beste <3

Hadde dere andre en kjekk nyttår?
Hvordan feiret dere andre deres nyttår?

Xoxo,
Xtine Michelle 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top