Julen ble topp!

Jeg ønsker og starte med og ønske dere alle en god jul og håper dere alle fikk en super dag sammen med venner og familie!

Julen min trodde jeg aldri kom til og bli så bra som den ble. Jeg slet veldig med og få julestemningen fram i år og klarte ikke og innse at julen var kommet. Jeg prøvde alt for å si det sånn! Jeg sto opp tilig i dag for og se julefilmer og slappe av, noe som er bare typisk for meg og jøre på julaften! Og ja jeg vet det er barnslig og se på julefilmene ettersom jeg nå er 20 år, men det er bare noe jeg aldri kommer til og våkse ifra så ser fram til jeg en dag har en liten onge på siden av meg så jeg kan sjylle på at jeg må holde den med selskap under julefilmene 😀 hehe..

Men i år kom julestemingen og gleden sent! Jeg satt i endel timer og glodde på tv en og bare slappet av.. Jeg hadde også klart og lurt til meg litt snop som jeg satt og trykket i tryne på, tihi.. Men når klåkken gikk og tiden faktisk nermet seg så begynte jeg og stelle meg og ta på meg den nye julekjolen, og da kom julestemninge.

etter jeg hadde stelt meg og sånn så tok min kjære mor noen bilder av meg og Dumle foran juletreet med masse gaver.. Og da hadde virkelig julestemningen kommet 😀 <3

 

Etter at bildene hadde blitt tatt kom min kjære farmor, farfar, Den ene onkelen min og mitt kjære søskenbarn <3 Og da var julen endelig igang! 🙂 Vi startet kvelden med og sette oss foran bordet og spise en herlig ribbe middag! Og jeg gjorde sammen feilen som jeg klarer og gjøre hvert år, nemlig og spise meg overmett! Så vi klarte ikke deseren med en gang og fant derfor ut at vi kunne sette oss i stuen og starte på de flotte gavene som lå under juletreet <3

Det starte med at Dumle var den første som fikk sine gaver, og sånn så det ut når han startet prosjektet med og åpne dem:

   

   

Etter Dumle hadde åpnet sine gaver så var det på tide og slippe spenningen for oss andre som satt og ventet 😀


Og i år var det mitt kjære søskenbarn som fikk æren av og lese opp gavene og dele dem ut 😀 Og det var bare herlig og endeli sette den jobben over til han! Var virkelig bare avslappende og få sitte og slappe av og se hvor mye kjekke gaver alle fikk! Noen gaver jeg fikk var:

– Xbox 360 slim med Kinect-sensor
– Et herlig lilla teppe
– Rosa vannkoker
– gryte
– kjøkken redskaper
– smykke
– punte ting til og tenne lys i
– gavekort
– neile sett
– hår fjerner og pusse maskin til huden
– Meg og Snorre fikk en nydelig skål til snop
– 2 sofa puter
– cupcake boks
– Stort bilde
– Herlige lange og varme sokker
– Et litt mindre bilde
 OSV! 😀

Ble kjempe fornøyd med gavene i år, og jeg trengte alt jeg fikk! 😀

Etter vi hadde åpnet gavene var det på tide med desæren som var riskrem med jorbær saus <3
Litt før vi skulle ha den kom min kjære Onkel kjetil og Tante Jane Iren på besøk og var med oss resten av kvelden, og det satte jeg utrolig stor pris på <3 så resten av kvelden gikk i og slappe av og kose meg med de andre i familien som var i sammen med oss.

Når alle hadde gått var det på tide og endeli få koble til Xbox 360’en og få min kjære mor til og være med meg og spille det kjekke spillet som jeg hadde fått. Det spillet jeg hadde fått innbærte og stå på gålvet og være i aktivitet osv.. Var bare skam kult! Og meg og min kjære mor og far fikk oss ganske mange gode lattere av dette 😀 <3

Så til slutt ønsker jeg bare og si at julen min gle veldig fin, og jeg hadde en fantastisk kveld med familien som stilte opp! <3

   

Så til slutt ønsker jeg og spøre dere blogg lesere om noen spørsmål:
Har dere hatt en grei julekveld?
Fikk dere mye som dere ønsket dere?

Men nå ser jeg at det begynner og bli veldig sent og det er på tide og ta kvelden ettersom jeg skal opp og spille Xbox med min kjære mor imorgen 😀 Gleder meg veldig allerede til det!

Xoxo,
Xtine Michelle ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top