All i want for christmas is you!

Jeg får begynne med og si god jul til dere alle..



det siste er det veldig mye som har skjedd i min hverdag som har jort dagene ganske harde og komme igjennom, men det er ting jeg ikke ønsker/klarer og gå ut med til dere andre enda.. Men merker at det har virket veldig inn på julestemningen i år, ettersom den ikke er kommet og det begynner og haste veldig med at den skal komme nå ettersom det nå er 24.Desember og julaften er i dag.. Men tenkte og stå opp tidlig i morgen sammen med min kjære hund Dumle og se på julefilmene som går ifra morgenen av 🙂 Håper julestemningen kan komme mer da.

Hver jul for meg har handlet om å feire den i sammen med familien og bruke tiden på dem, men i år blir det en stor forandring i julen også.. Som om ikke det er nokk med det som har skjedd i hverdagen min så må julefeiring forandringen også komme.. For i år har nemlig den ene siden av familien min valgt bort meg og min lille søte familie.. Så i år får ikke jeg julen sammen med noen av besteforeldrene mine.. Dette er veldig tungt ettersom de betyr utrolig mye for meg, og siden jeg ikke får treffe dem så ofte etter jeg flyttet. Og det store sjokket var at jeg får ikke være sammen med de heller på 1. juledag eller 2. juledag heller, for da har de laget andre planer. Jippi!, for en herlig jul 🙂 hehe.. måtte bare få det ut ettersom det er noe som er veldig vont for meg nå som juletiden er her.

 

Men for og komme over på noe som er mer kjekt og ikke så klagete, så i dag når jeg kom hjem til min barndomshjem og min mor og far, så lå den nye julekjolen min på sengen min og ventet på å få bli åpnet og prøvd 🙂 Og kjolen paset perfekt! 😀 Etter jeg hadde prøv den og sånn, så var det på tide og legge julegavene under juletreet og begynne den klassiske jule kjenningen på gavene sammen med min kjære mor. Og i år ble det en morsom sjekking av gaver, ettersom min mor klemte på en av gavene som jeg skulle få og begynte og le og sa: «Jeg tror ikke jeg skal våge meg på å si høyt hva jeg tror det kan være ettersom at mine tanker havner på et gråft plan her».. haha..
Etter all julegave kjenningen på pakkene var det på tide og pakke inn noen av gavene som min kjære hund også skal få i morgen, og det var virkelig koselig
J

 Tidligere i kveld så var jeg i sammen med Snorre og noen kompiser. Og så ga jeg han julegaven som var ifra meg til han, og jeg ga han lov til og åpne den i dag ettersom jeg var veldig nysgjerrig på reaksjonen hans siden denne julegaven bare var perfekt til han 🙂 Han fikk faktisk: En kTm genser, kTm ceps , mobil deksel til iphone 4, et smykke i stjernetegnet som han har og en joggebukse 🙂 For og si det enkelt på falt gavene i smak med en gang og alt kom på med en gang 😀
ut over kvelden så satt vi bare alle sammen og spilte litt og snakket, var veldig koselig! 🙂 Setter så veldig pris på all tiden jeg får i sammen med han og venner.

Så i dag ble det en koselig dag og tankene om hverdagen med det som har skjedd fikk litt tid til og settes bort i hode. Det var bare herlig! 

Men til slutt lurer jeg på hvor dere blogg lesere skal feire jule henn?
skal dere være sammen med hele familien?
Gleder du deg til jul?
 
Men nå ser jeg klokken fyker og jeg må nesten komme meg i seng så jeg klarer og stå opp i morgen tidlig.
Men skal prøve og få legge ut et lite blogg innlegg i morgen også 🙂

Xoxo,
Xtine Michelle

 

One thought on “All i want for christmas is you!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top