Hva skal man med visdomstennene når man har nåkk visdom

Heisann alle sammen!
Jeg vet det er leeenge siden jeg nå har blogget å det har sjullet at det har vert ekstremt mye å jøre. Så jeg ønsker og begynne med å fortelle at jeg har flyttet i min egen lille leilihet, jeg har fulført nybegynner kurset med Dumle og har nå gått videre på neste kurs innen lydighet 🙂 Jeg er kjempe stolt over hvor flink Dumle er og hva mye han gir av seg selv når vi er på kursene 🙂 *En stol Mamma!*. Jeg har også rukket å hatt bursdag å fulte 20 år 🙂 Å masse mer har sjedd!

Men det kommer blogger litt etter litt om forsjelige ting som har sjedd 🙂

Men som dere nokk la merke til overskriften på blogg innlegget mitt, og her kommer det:
Hva skal man med visdomstnnene når man har nåkk visdom

I går om opperasjonen med visdomstennene:
I går var jeg og trakk alle 4 visdomstennene mine, jeg har en så ekstrem tanlege skrekk at jeg fikk ligge i narkose når de fjernet alle 4 visdomstennene. Jeg er veldig lettet og glad for at jeg fikk muliheten til det for jeg har ikke anelse om hvordan jeg skulle ha klart det vis ikke.

Men mange av dere som også skal trekke visdomstennene lurer sikkert på hvordan det var, men det kan jeg desverre ikke svare dere på ettersom jeg ikke husker noe. Det eneste jeg husker er nå jeg fikk den nålen i armen som de hadde noe i en pose som de ga meg (jeg vet ikke hva jeg skal kalle det), og så hysker jeg bare at jeg lå i stolen etterpå og fikk en maske på meg og deretter sovnet jeg bare, helt plutselig. Jeg merket ikke noe når jeg sovnet eller noe. Det er helt ubeskrivelig og merkelig.

Jeg var ikke lenge i narkosen ettersom det gikk såpass bra og fort og få ut tennene mine og det er jeg veldig glad for. Men jeg har vist klart å dummet meg litt ut når jeg våknet. For vanligvis får folk reaksjoner som de ikke husker når de våkner ifra en narkose, og det fikk jeg også.

Men når jeg begynte og hyske noe ifra da jeg våknet så hadde vist jeg vert til og snakke til en liten stund men jeg husker ikke noe. Men ifra når jeg husker noe så gikk det veldig fort før jeg var klar og fikk gå 😀

Når vi hadde gått ifra tannlegen så var jeg så heldig og fikk klare og gå inn på kvadrat og kjøpe noe sminke og sminke koster som jeg trengte 😀 <3 og Shopping er jo altig godt å klare etter enn har godt ijennom sitt største mareritt.
Før opperasjonen medvisdomstennene så var jeg og shoppet litt kler og det jore også godt 😀

Kvellen i går til i dag, kan jeg vett rett ut si at er det mest grusomste natten ever!:
I går når vi kom hjem så klarte jeg og spise noe helt bløt mat for første gang i går. Og det var bare helt herlig og kunne få i seg noe mat 🙂 Og det jor også veldig godt for kroppen å endel få i seg noe mat.

utover kvellen så gikk det sånn tåli greit med smertene i munnen, men når jeg hadde klart og legge meg så slo det til. Ingen av smertestillende jalp meg for smertene eller noe. Jeg blødde enda i munnen osv..Jeg lå og kjøpte ned hevelsen med en kald vaskeklut, osv. Og i dag mårres når kl var ca 08.30 måtte jeg bare spirnge opp og legge meg med doen ettersom jeg var så kvalm og dårlig. Her ble jeg liggende til kl var ca 12.00 der jeg endelig klarte og sove litt og klarte og bli mye bedre, jeg fikk også kjøpt ned hevelsen veldig godt og føler meg mye bedre nå! 😀

jeg har nå klart og spise bittelitt, og er mer på bena 😀 Og det er jeg kjempe glad for! 🙂

Xoxo, Xtine Michelle 🙂

ps, Jeg har mistet redigerings programme mitt så det blir desverre ikke så fine innlegg enda, men blogg innelggende blir finere ijen når jeg får reddigerings programmet mitt tilbake 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top