Første dag i ny jobb :]

I dag var første dagen min i den nye jobben min som er i en Barnehage på moi som heter, Hammeren Barnehage. Det var en spennende dag med mye nye inntrykk. Men en utrolig herlig barnehage med kjempe snille folk og unger 😀 Det er sånn at jeg gleder meg allerede til morgen dagen når jeg skal på jobb ijen 🙂 Så jeg er veldig spent på å være der videre i de 3 månedene som jeg skal være der, ettersom jeg er i praksis plass der ijennom NAV. Jeg gleder meg og veldig til og bli bedre kjent med ungene og til å bli bedre kjent med hvordan det er i en barnehage. Ungene sprer også så utrolig mye gleder og latter, så det var en fryd og få være isammen med dem 😀

Håper dere andre har hatt en bra dag i dag 🙂
Er det noen av dere andre som også jobber i barnehage?

Xoxo,
Xtine Michelle

4 thoughts on “Første dag i ny jobb :]

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top