Hva har sjedd i dag? :D

I dag har jeg vert litt trøtt, ettersom meg, typen min & to kompiser av han gikk på rånetreffet i stavanger i går. Der traff vi to av mine beste venner. Vi var litt seine med og komme oss hjem ifra dette treffest så det ente i en litt trøtt og tung dag i dag ;] men hva gjør nå det når det er så kjekt på disse treffene? 😀

Dagen i dag startet kjempe fint med en godt oppvåkning med typen min og min søte hund på siden av meg <3 så var det avgårde til Egersund ettersom Snorre skulle på skolen og jeg skulle få gå på shopping med min kjære mamma, noe jeg hadde gledet meg veldig til 😀 Meg og min mamma tog oss kjempe god tid og koste oss masse, der jeg var så heldig og fikk meg noen nye klær, Osv 😀 <3 Jeg stor koste meg for og si det rett ut .siden noe av den kjekkeste tiden jeg kan få er sammen med min kjøre og gode mamma, familie, hunden min & Typen. Etter den kjekke shopping turen var jeg hos min far og jobbet litt på jobben hans, og så gikk jeg og hentet snorre på skolen, og så var det avgårde og træne 😀 Det var bare herlig og få trent litt, det føles så utrolig godt etter trening og en kan slappe av med god samvitihet :] Jeg må virkelig si at det har vert en helt fantastisk dag, så takk til dere to som har jort denne dagen min så bra 😀 <3

Legger ved et bilde av Dumle og den nye bamsen sin, angry bird, som han var så heldig og fikk av sin kjære Momma 😀 <3 Som dere kan se så har Dumle blitt litt inspirert av bamsen så han prøver og etterligne bamsen sin i øynene 😛 tihi..

Xoxo,
Xtine Michelle

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top