Bil + Motor + Bråg + Leking = Himelsk!

Jeg fikk høre for en liten stund siden at hver søndag har de biltreff i stavnger, og dette har jeg hatt veldig lyst til og gå på ettersom jeg bare elsker biler, motorer å alt som har med det og gjøre! Min vennine og typen hennes og meg ble enige om at vi skulle gå på det bil treffet siden vi var i stavanger og skulle kjøre venninen min hjem, så en vanlig kjedeli syndag ble til noe himelsk! Det var ubeskrivelig kjekt og få være og se på disse bilene, motoren på noen få, og ikke minst få se på når de lekte, og kjørte på stripa! det va noe av det kjekkeste jeg har vert med på, på eviheter!

 

Så selvølgeli tok jeg noen bilder og filmet litt,
så nå kan dere få se hvordan min søndag har vert! 😀

http://www.youtube.com/watch?v=xQTxqpc9CN8
Det er litt dårlig kvalitet ettersom alt er tatt med mobilen min,
men håper dere liker filmen uansett 🙂

XoXo,
Xtine Michelle

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top