En liten oppdatering på de siste ukene!

Jeg har ikke fått blogget på noen uker ettersom det er veldig mye som har sjedd. Så jeg ønsket og lage en liten oppdatering blogg på de siste ukene :]

Turen til Dyrlegen!
 
Jeg tenkte og begynne med at meg, Dumle & Snorre var inne hos dyrlegen på Bryne for og få ut den ene tanden på Dumle. Det var første gangen jeg hadde Dumle med til dyrlegen + at han skulle i narkose så jeg var litt nervøs ang dette.

Dyrlegen var veldig flink og tok seg god tid til meg å Dumle.

Den første narkose sprøyta Dumle fikk likte han ikke, han satte i et lite skrik når han fikk den så jeg tror meg og Dumle nokk har noe til felles der 🙂 Men han ble ganske fort sløv og begynte og slappe litt av, men jeg syntes det var litt ekkelt fordi jeg følte jeg mistet hele kontrållen da han datt ned og sovnet :S

Når Dumle var sovnet og den lille opperasjonen var igang så gikk meg & Snorre ned til M44, og jore noen erener der.

Etter en god haltime så kom vi opp til dyreklinikken ijen, og det var en lettelse! 😀 Dumle var helt våken ijen og kjempe glad, og tanden var ute og på et lite glass som jeg fikk med meg 😀 <3

De 3 første gangene på Nybegynner Kurset!

Jeg har nå vert 3 ganger på nybegynner kurset, å jeg stor trivest! 😀 Første kvellen var på en måte en teori kvell (uten hunden), så vi hørte på trenerne og to dyrleger snakket om forsjellige ting 🙂 Det var veldig intresangt og lærerikt. Den andre gang skulle vi begynne og træne hunden :] Vi begynte med og øve på utgangstilling,sitt, kontakt og innkalling :] Dette synes jeg gikk veldig bra, til og være Dumle sin første gang. Så jeg var en stolt eier av sjønnasen min, Dumle 😀 tredje kvellen fortsatte vi på og øve på utgangstilling, sitt/påplass, Kontakt, gåfot, bli ordet (der vi sa bli og kunne gå litt forand hunden og så gå tilbake til hunden), Innkalling 🙂 Og nokk en gang var Dumle kjempe flink til og vere så ny innen dette, synes nå jeg 😀 *Kjempe stolt eier!* Typen min tok noen bilder ifra treningen og filmet litt så skal prøve og få legge det ut etterhvert :]

XoXo,
Xtine Michelle 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top